Oferta pracy - Manager obiektu hotelowo restauracyjnego

Citronex to rodzinna firma z 30 letnim doświadczeniem, ekipą 2000 pracowników i różnorodnością biznesów. Jeden z największych w Europie importerów i dystrybutorów bananów znanych pod marką Yellow z dojrzewalniami w Zgorzelcu, Pruszczu Gdańskim oraz największy w Polsce producent pomidorów malinowych. Pozostałe gałęzie biznesu to sieć dyskontów paliwowych oraz myjni TIR, sieć Hoteli i Restauracji Picaro, sieć kantorów walut, sieć spedycji krajowej i międzynarodowej z flotą 300 zestawów.


W związku z planowanym otwarciem Hotelu Villa Park, prestiżowego kompleksu restauracyjno-hotelowego z zapleczem konferencyjnym i salą bankietową zlokalizowanego w zabytkowej części Zgorzelca, tuż przy granicy niemieckiej w pierwszej linii zabudowy nad Nysą, poszukujemy doświadczonego pasjonata na stanowisko

Manager obiektu hotelowo restauracyjnego

Kluczowe zadania na Twoim stanowisku:

  • Planowanie i organizacja imprez na terenie obiektu – uzgadnianie menu, agendy i warunków organizacji wydarzeń towarzyszących, wszelkich atrakcji i usług realizowanych przez firmy zewnętrzne.
  • Kierowanie zespołem - integracja, rozwój kompetencji, podział ról, wdrażanie nowych osób.
  • Planowanie i organizacja pracy zespołu – nadzór nad budową grafików, podział odpowiedzialności i zadań w zależności od kalendarza imprez i wydarzeń.
  • Prowadzenie wybranych imprez lub wydarzeń – kontakt z klientem, organizacja pracy zespołu, dbanie o realizację usługi dla klienta zgodnie z umową i agendą.
  • Współpraca z działem marketingu i sprzedaży w zakresie budowania oferty i planowania działań marketingowych.
  • Nadzór nad rozliczeniami – kalkulacja ofert, rozliczanie imprez, utargów.
  • Nadzór nad zamówieniami i stanem magazynowym
  • Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem restauracji i części hotelowej – obsługa, jakość, sprzedaż, czystość, rezerwacje itp.
  • Współpraca z szefem kuchni w zakresie budowania menu restauracji (food cost, dopasowanie do oczekiwań klientów)

Czego oczekujemy od Ciebie:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w dużej restauracji a la carte, hotel ****.
  • Kompetencje menadżerskie – umiejętność pracy z ludźmi i prowadzenie zespołu.
  • Wiedza i doświadczenie w zakresie budowania oferty i rozliczania dużych zorganizowanych imprez.
  • Bardzo dobre rozumienie branży gastronomicznej – oczekiwań klientów, standardów, trendów na rynku.
  • Znajomość języka niemieckiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.
  • Motywacja do pracy i zaangażowanie.

Dołączając do nas, zyskujesz:

  • Możliwość rozwoju w dynamicznej organizacji i różnorodnych konceptach hotelowo- gastronomicznych,
  • Elastyczną formę współpracy,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia,
  • Benefity – współfinansowana karta Multi Sport, atrakcyjne ubezpieczenie grupowe i pakiety zdrowotne.

Osoby zainteresowane zapraszamy do przesłania dokumentów aplikacyjnych.